Filip's grote poszegelavontuur [bron:DM.be]
Als je me wat volgt (Filip Rttc) zal je misschien weten dat ik voor distro oude postzegels in bfr gebruik. Meestal gaat dat wel prima en snel. Paar maanden geleden naar Duitsland op paar dagen. USA en zo ook prima toen. Soms moet ik precies wel door de klantendienst van BPost geraken en wordt er iets op kant gelegd voor manuele verwerking. De brief hieronder werd verstuurd op 15 juni naar Nederland en kwam aan 15 augustus. Ik vermoed dat ze even een facteur uit pensioen moesten halen 😜
De volgende FYU CD’S (ook met bfr) gaan buiten eind november. Op 31 dec 2027 is het wel gedaan met bfr-trick. Heb nog denk ik om 3000 euro postzegels dus nog veel te kleven 😁
En hoe kom jij aan zo’n bedrag aan oude postzegels? 😀
Bank Van De Post overvallen maar de verkeerde zak meegepakt?
2dehands.be meestal met 80% korting dus voor 1000 euro plakwaarde (40.000bfr) betaal ik 200 euro. Verzamelaars die nog wat proberen te krijgen voor het te laat is. Wel wat plakwerk maar zot zijn doet geen zeer zeker. Mijn ‘beste’ koop was 2500 euro plakwaarde aan 120 euro (95% korting) maar daar zaten veel kleine waardes bij, 1bfr en zo.

Dit zijn 6×100 enveloppen van 2,5 euro

Leave a reply